Pro-kliencki wizerunek ZUS

Utworzony przez Maria1 , 19-07-2011 20:41

W ZUS opracowana została „Strategia przekształceń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na lata 2010 - 2012". Jest ona związana  z rozwojem społeczeństwa informacyjnego i postępującą elektronizacją usług, a także z rosnącymi oczekiwaniami wobec instytucji publicznych. A wy jakie macie zdanie o pracy ZUS? Czy jakość rzeczywiście się poprawiła?
Dodaj odpowiedź

Odpowiedzi:

Odpowiedź przez Tadek , 11-08-2011 18:54
Nie wiem,skąd takie wyniki badań i wykazywane rosnąc zadowolenie. Doniesienia z mediów temu przeczą.
Odpowiedź przez markus , 20-08-2011 08:16
Panie w okienkach rzeczywiscie są miłe - to raczej duży plus dla ZUS w porównaniu np. z urzędami skarbowymi. Jednak ograniczają ich przepisy, procedury. Czy wizerunek zmienia się na plus? Na pewno jest wieksza świadomosć ludzi dlatego tez rozmowy na lini pracownik-klient wyglądają inaczej. Jednak dopóki procedury nie zostaną uproszczone nie ma mowy o żadnej poprawie wizerunku.

Partnerzy